Nytt!

2011-01-14, 10:21:00 / Kategori: Allmänt

Hejsan!
Tittar bara in för att visa upp lite nya glitter eyeliners som jag köpt!







Köpte dessa på Cubus till halva priset!
Ett riktigt kap!

Har prövat dom en del och tycker faktiskt att dom är helt okej!
Den blå och oranga är lite svåra att få täckande och man måste måla flera gånger!
Den gröna är utblandad med färg så den är lättare att få snygg!
Ett minus för applikatorn som är väldigt spretig och tunn! 

Ett plus för priset då ordinarie ligger på 65 kr och det är sjukt roligt att ha i olika färger och piffa upp sminkningar med!

/ Christina



Sylwia

Sv: Hej! Vad glad jag blir att du gillar min blogg =). Jag använder systemkameran Canon eos500d när jag fotar och jag har använder bara inställningen "Närbild" :P. Jag får inte alltid till det heller, speciellt inte nu på vintern då det är så mörkt :(.



2011-01-14, 17:53:37 URL: http://makeupbysylle.blogg.se/

Viola, Killer Colours

Verkligen ett kap! Jag gillar verkligen att använda dessa som en liten effekt i makeuper nu och då, och då tycker jag absolut att de gör sitt jobb. :)



2011-01-15, 11:19:44 URL: http://killercolours.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?