Matchat till max

2011-02-06, 10:26:00 / Kategori: Allmänt

Hej!
Tänkte vissa lite bilder när jag sminkade min kompis här om dagen, här har jag som ni säkert ser matchat sminkningen med hennes tröja. Detta tycker jag är ett väldigt effekfullt sätt då det är väldigt roligt att matcha särskilt när man har något väldigt färgglatt på sig! :)
Jag tycker även att detta är ett knep på hur man tar fram ögonen när man har ett så i ögonfallande plag på sig! Annars kan man lätt försvinna när man har färgglada plagg på sig!











Bas
Concealer: Neutraliseringshjul från FÄRG
Foundation: Mineral photo touch foundation från FÄRG
Puder: Loose powder från FÄRG
Rouge: La Vie en Rose från Too faced 

Ögon
Ögonskuggor: Gingerleaf, winterland, deep blue, satin från MUS Kaffe från FÄRG
Ögonskuggsprimer: Shadow insurance från Too faced
Ögonpenna: Svart från DIOR
Eyeliner:Fluidline från MAC
 Bryn: Kakao från FÄRG
Mascara: Lash injection från Toofaced


Läppar 
Lip skimmer "Frost" från wet n´wild



/ Christina




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?