Inspiration Party make up

2011-02-02, 08:55:00 / Kategori: Allmänt

Hallå!
En annorlunda form på en party make up här :) Lite utsväng så att man får lite kattform på ögat!
Detta är en form jag ofta glömmer bort när jag sminkar mig själv men absolut något som jag måste använda mera då det är så jäkla snyggt! :)








Produktlista!
Ögon
Ögonskuggsprimer: High tech lighter platina från MUS
Ögonskuggor: Butterfly från MUS, eyedust sound från FACE, pear och kaffe från FÄRG
Eyeliner: Fluidline från MAC
Mascara: HD mascara från FÄRG
Ögonpenna: Svart från dior
Lösfransar: Avklippta småbitar från MUS:s sindy
Glitter: Båda från Panduro grönt och svart
Bryn: Kakao från FÄRG

Tack till Emelie som ofta ställer upp som modell! :)

/ Christina





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?