Naglar

2011-01-15, 10:41:05 / Kategori: Allmänt

Hej!
Naglar är något jag har visat väldigt lite här i bloggen och det beror på att jag har haft påbyggda en längre tid och inte fixat dom själv men nu ska jag låta mina naglar vila från allt vad gelé och akryl heter så nu blir det lite fler lack här!

I går var jag i ullared och dom hade depends nya cracked effect så ett svart och ett vitt blev det!
Cracked effekt vet nog dom flesta att isadora hade i deras höst kollektion och dom sålde som smör och var svåra att få tag på. Nu kommer allt fler nagellacksföretag ut med krackelerande effekt nagellack!
Vilket är riktigt kul tycker jag då detta blir riktigt snyggt!






Det gröna lacket är nr 191 om det är någon som undrar! :)

Det man gör är att lägga ett valfritt färgat lack och sedan det krackelarande lacket över, på med lite top lack när det torkat och sen är det klart! :)

Ha en riktigt skön helg allihop! :)
/ Christina


Etta

har sökt efter det svarta cracked effect här i finland nu i en vecka, det borde komma ut i butikerna igen här imorgon :))

kram!



2011-01-24, 13:40:33 URL: http://ettass.blogg.se/

Tina

Lycka till! :)



2011-01-24, 13:42:18 URL: http://hairbycle.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?