Jag kunde inte hålla mig!

2011-01-24, 12:53:36 / Kategori: Allmänt
Ahh jag var bara tvungen till att klicka hem lite saker från Too faced!



Det blev detta! Hittade även Starry eye kit som det vara rea på för bara 125 kr!
Nu hoppas jag att produkterna
kommer så fort som det bara kan gå! Längtar i hjäl mig!

Jag handlade från http://pashioncosmetics.jetshop.se/ i fall det är någon som undrar! Det är första gången jag handlar av pashioncosmetics så vi får vell se hur snabb leverans och service är!

Ville även köpa och pröva Glitter glue och Glamour dust! Men kände att jag nog får vänta med det lite! :)

Något jag är riktigt sugen på att prova också är Primed & Poreless som man får en liten test av i The look of love kitet! Spännande spännande!!! :)


/ Christina










Linda

Jag har skrivit om mina favoriter inom sminkvärlden, kika gärna in och säg vad du tycker!:D



2011-01-24, 13:55:52 URL: http://toosweet.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?