En favorit!

2011-01-27, 08:44:07 / Kategori: Allmänt

Hejsan!

Tänkte vissa upp en sann favorit i sminkväskan, nämligen den ultimata sotningsskuggan!
Den heter kaffe och är från FÄRG! :) Detta är en skugga jag tycker att alla borde ha i sin sminkväska!
Då den verkligen är klockren till att använda till en hel drös med sminkningar! Du kan använda den till svarta sotningar så klart! Men även till att sota till eller mörka ner en färgglad sminkning! 




Vad är det som är så bra med denna då?
Jo det är för att det är den mest perfekta svart färgen den går nämilgen åt det brunare hållet i stället för det gråare, vilket jag tycker är jättebra då jag väldigt ofta får mina sotningar mer gråa än svarta! :) 
Så jag är mycket nöjd med detta inköp kan ni tro! 

/ Christina
 

 


Annika

snygg blogg! allt bra idag?:)



2011-01-27, 09:36:57 URL: http://nanikkan.blogg.se/

MEREI

- najs ju !



2011-01-27, 13:00:01 URL: http://dajeroma.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?