Produkttips!

2010-10-27, 09:17:15 / Kategori: Allmänt

Tänkte tipsa om en riktig favorit hos mig!

Detta är make up stores face wash och detta är ett ansiktsvatten på sprayflaska!

Vårdande och återfuktande är den och kan även användas till att fixera din make up!

Fördelen med att den är på sprayflaska är att det går 100 % i ansiktet och inte 40 % på en pad som ansiktsvatten utan spray!

Ett ansiktsvatten används främst för att återställa ph värdet i huden efter rengöring!

Jag brukar även använda denna under dagen för att fräsha upp sminket! Den är även superskön efter en lång dag på jobb då den känns skönt uppfriskande!

Funkar även kanon till att fästa lösglitter med! Spraya lite på stället du vill ha glittret på (inte för nära så det blir helt blött), luta huvudet bakåt och strö tunt med lösglitter! Spraya igen för att fixera!

En väldigt funktionell produkt och perfekt för mig som älskar produkter som har många användningsområden!

5 av 5 för mig! :)

/ Christina




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?