Hårtips!

2010-10-02, 16:38:13 / Kategori: Allmänt

Hej! 
 Här kommer jag med ett litet hårtips!
Nämligen color fresh toning från wella professionals, som är en toning med surt ph-värde.
 Detta är en riktigt schampotoning som håller i cirka 10 tvättningar och den innehåller ingen ammoniak eller väteperoxid.
Detta innebär att den bara sätter sig utanpå håstrået och tränger därför inte in i strået vilken det gör om man använder en produkt som man blandar och kan därför tvättas bort vilket innebär ingen utväxt!
Med denna slipper du kladd med blandandet och den appliceras dirket från flaskan in i håret!

Perfekt för dig som vill piffa upp din nuvarande färg mellan frisörbesöken!
Man kan även använda denna som ett schampo ett par gånger i veckan för att bibehålla din färg!

På denna bilden är det två tvättar sen jag använde color fresh 7/44 och innan jag gjorde det hade jag en utväxt på cirka 1cm, vilket den täckte hur bra som helst!


Skonsam och kanonbra tycker jag!

Finns att köpa på Studio Noi i en massa fina färger! Endast 129 kr!

/Christina





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?