asteroid

2010-10-14, 22:21:05 / Kategori: Allmänt

High tech lighter från Make up store!
Den är verkligen grym, perfekt att ha som primer för att skuggan ska sitta bättre!
Verkligen en väldigt founktionell produkt som kan funka som läppglans, highlight och kräm skugga bara några exempel!
Men just som primer till skugga är den kanon tycker jag, ta ett super tunt lager på hela locket och sedan sitter skuggorna där dom ska och färgerna kommer fram!
I dag har jag använt mig av färgen asteroid och tycker den är väldigt bra när man har brunare sminkningar, men jag har även platina som även denna är ett måste då jag använder klarare färger och mer silver!

Två måsten till sminkväskan!








    
Skuggorna heter meteor och extravagance från MUS och mythology från mac
I morgon blir det bildregn från kvällens Björn Axéns visning!

/ Christina




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?