Vintertips!

2010-11-11, 10:39:12 / Kategori: Allmänt

Här kommer ett litet tips!
Nu när jag är förkyld så har jag fått väldigt torra läppar och områden kring näsan! Då räcker inte den vanliga dagkrämen till utan då använder jag en produkt som heter Lipcare mix som är en trestegs produkt med en grön tårtbit som är en peeling som avlägsnar döda hudceller, den gula är en inpackning för läpparna och används för att mjuka upp och stärka läpparna, den röda är vårdande läppbalsam som innehåller e-vitamin som hjälper till att bibehålla fukten. Den gula smörjar jag även runt näsan innan jag går och lägger mig!
En jättebra produkt som är ett måste att ha hemma!

Köps på Make up store och kostar 175 kr





Vanesa

SV : Åh vad glad jag blir! tack så mycket!! ...



jag var sjuk i typ 2 veckor och mina läppar är fortfarande super torra.. det är många som rekommenderar denna produkt! kanske dags att köpa :)



2010-11-18, 10:04:12 URL: http://makeupbyv.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?