Lördagens jobbsmink och kvällssmink!

2010-11-23, 21:03:36 / Kategori: Allmänt

Hej!
Har glömt att vissa hur lördagens smink på mig själv såg ut! :)



På dagen hade jag en lila sminkning med vinge! :)
Använde mina nya skuggor från mac som heter stars n´rockets och nocturnelle som highlight använde jag extra pearl från färg. Vanilla penna i tråkanalen. Ingen jättebra bild men det var den enda jag hann ta!



 



Kvällen då var det ju 20-årsfest som gällde och jag hade inte jättelång tid på mig  när jag kom hem, Jenny min kollega på salongen var snäll och gjorde en snabb uppsättning då jag viste att jag inte skulle hinna tvätta håret på kvällen! Dekorationen är från hm! Tack Jennny! :)  

Sminket sminkade jag över med en skugga från mac som är grå och heter typographic! Drog en nu eyeliner och körde vidare på temat vinge lite gran! :) 
Satte fast styckfranar som man klipper själv på de undre fransarna för att piffa upp lite gran fäste svart glitter under där, på den lilla biten!
 Så får man göra när det ska gå snabbt inte stå och fixa med flera skuggor utan bara använda en! Tog inte bort det gammla sminket så under till är det lila!  :)
   
 
Just det rougen jag använde är nyponros från färg min nya favorit rouge! :)

/ Christina


Andréa

Sv: Kan vara värt att testa, riktigt bra pris ju :)



2010-11-24, 21:13:16 URL: http://makeupartisten.nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?