eclipse

2010-11-23, 20:39:42 / Kategori: Allmänt
Hejsan!
I dag blev det en snabb glittrig make up! :)
Skrev i hop lite hur jag gjorde när jag sminkade detta!
 





Som sagt rikigt snabbt gick detta! :) Det enda jag gjorde var att jag tog en grön skugga vid namn eclipse från make up store, den la jag på hela locket upp till globen,
efter det tonade jag kanten och möte med en highlight som är en ljus skimmrig skugga som heter extra pearl från färg, jag la även lite grön skugga under den undre fransraden med en snedskuren pensel,
tog sedan en vit/ vaniljfärgad ögonpenna i tårkanalen, sedan använde jag en produkt som heter mixing liquid som jag dopade en tops i och dutade förskitgt på locket (det ska absolut inte rinna utan du kan först dutta lite på handen så det inte blir helt våt) sedan sprayar du lite vatten på en tops och doppar i glitter så det fastnar sedan dutta på locket ovanpå mixingliquid. Försök håll ögat stängt tills det torkar!
Glittret kommer från panduro :) Efter detta på med mascara! :) LYCKA TILL!

/ Christina




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?