Budget recension

2010-12-08, 19:05:05 / Kategori: Allmänt

I går visade jag ju en sminkning med eyeliner från wet n wild i lila!
Tänkte ge mig på en liten recension på den!

Jag har bara svart och en vit eyeliner hemma! Har jag någon annan är det mixing liquid från mus
som jag blandat med glitter eller skugga! Så när jag och en kompis var i Malmö i måndags körde vi in en sväng på ekohallen där dom säljer just märket wet n wild! Har länge varit nyfiken på märket då många bloggare använder en del av deras produkter! Tråkigt nog var ekohallen i Malmös sortiment inte det bästa och det mest uppdaterade, så det enda jag fick med mig var just denna eyeliner!

Valet föll på en lila som heter Mega liner!
Tyckte att den var helt okej för 59 kr, det var en mycket bra applikater som gjorde att den
var väldigt lätt att applicera! Det negativa var att färgen inte var så intensiv som jag önskat utan den blev med endast ett lager lite genomskinlig lila! Det jag gjorde för att lösa detta problem var ju bara att lägga på några extra lager ovanpå varandra!
Hållabarheten stannade hela dagen och den torkade även snabbt!




Så för en riktig budgetprodukt som denna
blir betyget 4/5 endå! Då man inte kan förväntas underverk av en produkt för 59 kr!

/ Christina

 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?